Neviem nájsť odpoveď

Nedokážem opísať smútok
Čo prežívam každý deň
Sužujem sa za moje chybné kroky
A že mi to trvalo tak dlho
Neustále premýšľam: je prineskoro?
Premárnil som svoj čas?
Som oslobodený?
Som „zachránený“???
A je také niečo vôbec možné?
Ak áno, ako sa vyrovnať s tou ranou
Vedomím krutej prehry?
Kde v sebe nájsť silu
Žiť ďalej a myšlienku vzdať sa
Zo seba striasť?
Život zo mňa urobil človeka
Čo sa bude biť za pravdu
Do posledného dychu
Ale ako bežať so zlomenými nohami?
Čo ešte musím vykonať
Aby nastal zázrak?
Napísať niečo veľké?
Nedá sa – som paralyzovaný
Čím naplniť to prázdno po tebe?
Lámem si nad tým hlavu
A odpoveď neviem nájsť…

Zo zbierania húb sa stáva adrenalínový šport – medveď zabil ďalšieho človeka

05.10.2024

Žijem v horách a rád chodím na huby. Teraz, po intenzívnych septembrových dažďoch začali rásť. Počas posledného týždňa som bol tri krát v lese, a zakaždým som sa vrátil so slušným úlovkom. Pre jedného hubára sa však tento koníček stal osudným. Päťdesiatpäťročného muža, ktorý sa pohyboval v Nízkych Tatrách, v katastri obce Hybe, napadol medveď a spôsobil mu [...]

Opozičného aktivistu rieši polícia, za to že napísal, že Fica mali trafiť do čela

04.10.2024

Včera som tu čítal článok, z ktorého som sa dozvedel, že polícia vyšetruje prívrženca opozície, lebo napísal že Fica trafili zle, že ho mali trafiť do čela. Policajti mu počas domovej prehliadky našli tabuľu hanby, na ktorej boli fotografie ním kritizovaných politikov a k nim krátke texty. Súčasťou tabule bola aj fotka Matoviča a nápis opozícia spojte sa! V článku [...]

Moje papierové dobrodružstvá – stavba tanku LT vz. 38 + fotky

01.10.2024

Kúpil som si papierový model československého tanku Lt vz. 38 od Pavla Bestra a začal som ho stavať. Na titulnom liste je napísané že vystrihovačka je určená pre pokročilých modelárov. Pri tom som si spomenul, ako som v deväťdesiatych rokoch postavil dva tanky ktoré vyšli v časopise ABC, Leopard a T-34. Keď porovnám tento model s tými, tak čo sa týka detailnosti, sú na [...]

Gruzínsko, voľby, Európa, EÚ, Ukrajina

V Gruzínsku po sčítaní 70 percent okrskov vedie vládnuca strana. Exit poll naznačil víťazstvo opozície

26.10.2024 18:36, aktualizované: 20:15

Exit poll naznačil víťazstvo prozápadných strán.

únos

Tragédia v Mexiku: Pri nehode autobusu zomrelo najmenej 24 ľudí

26.10.2024 18:21

Pri nehode autobusu v centrálnom Mexiku zahynulo najmenej 24 ľudí a ďalších päť ľudí bolo zranených.

Policajný potápač

Dráma na Dunaji: Polícia vytiahla muža, ktorý skočil do rieky. Napriek snahe sa ho nepodarilo oživiť

26.10.2024 17:45, aktualizované: 18:29

Polícia prehľadávala nábrežie a hladinu rieky, záchranným zložkám sa osobu podarilo vytiahnuť z vody a začali ju oživovať.

Beyoncé

Speváčka Beyoncé v kampani podporila Harrisovú. Trump sľúbil rekordnú deportáciu migrantov

26.10.2024 17:09

Nie som tu ako celebrita, nie som tu ako politik. Som tu ako matka, povedala Beyoncé.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 237
Celková čítanosť: 403691x
Priemerná čítanosť článkov: 1703x

Autor blogu