Založ si blog

Poriadny chlap

Keď som sa s ním mal po prvý krát stretnúť, varovali ma, že je veľmi veľký. Keď som ho uvidel, bol som šokovaný z toho aký je obrovský. Meral asi dva metre, mal veľkú hlavu a hrubý krk, široké ramená, mohutný hrudník, mocné ruky a nohy. Telo mal obalené vrstvou tuku, ktorý sa na ňom triasol, keď sa hýbal.

Časom som ho spoznal lepšie. Bol veľmi uvravený, často komentoval vzhľad ostatných ľudí.

Na mužoch sa mu nepáčilo že sú príliš chudí, na ženách že sú príliš tučné. Stále mi rozprával o tom ako chodí na kúpalisko a akých ľudí tam videl. Napríklad povedal: Minule som tam videl chlapa ktorý bol vysoký, chudý, plecia mal úzke, ruky tenké. Čosi to za chlapa, kam si podel hrudník! Nechápem tých čo takto vyzerajú, však ich nemôže chcieť žiadna poriadna žena!

Alebo rozprával o ženách, že sú stále tučnejšie a tučnejšie, majú veľké bruchá a zadky, ovisnuté prsia. Vždy vravel že pekná žena musí byť štíhla ako modelka. Zakaždým keď prišiel z kúpaliska, tak bohato opisoval aké rozkysnuté ženy tam videl.

Na mužov vo svojom okolí hučal že majú pribrať. Na ženy hučal že majú schudnúť.

K svojim frajerkám sa správal ako chrapúň, preto s ním žiadna dlho nevydržala. Keď sa s nejakou rozišiel, ihneď si našiel druhú. Ani neviem spočítať koľko ich mal. Všetky vyzerali rovnako. Boli malé a veľmi chudé.

Bol taký tučný že sa ledva hýbal a stále fučal od námahy. S tým ako vyzerá bol však spokojný. Bol presvedčený že takto má vyzerať poriadny chlap.

Keď mal štyridsaťpäť rokov tak ho porazilo. Bol taký veľký že keď ho položili do truhly, tak sa s praskotom rozpadla. Museli pre neho vyrobiť špeciálnu, extra veľkosť.

Moja hrdinka Milota – pilotný článok o mojej hrdinke

23.04.2024

Vážení čitatelia, neprehliadnite tento článok! Venujem v ňom pozornosť jednej veľmi zaujímavej osobnosti. Už som sa o nej, mimochodom, raz zmienil, v jednom zo svojich predchádzajúcich blogov. Dnes o nej napíšem opäť. (Dúfam že toto nebude posledný článok o nej, ale že to bude úvodný text z dlhšej série, kde budem písať rôzne epizódy z jej života.) A teraz ju [...]

Medvedica v Bratislave napadla pipinu (moja fikcia)

22.04.2024

Po jednom z bratislavských sídlisk vidíme kráčať mladú, krásnu a sebavedomú ženu, pipinu. Má gélové nechty, zvodné kačacie pery, umelé mihalnice a nosí výrazný makeup. Veľmi hrdá je na svoj zadok v ktorom má voperované dva obrovské silikónové implantáty. Je taký veľký, že kvôli nemu nedokáže ležať na chrbte, a nosiť môže iba legíny, lebo žiadne iné [...]

Medveď v Bratislave naháňal hipstera (moja fikcia)

18.04.2024

Niekde v Bratislave: Mladý, asi tridsaťročný muž s hustou bradou a účesom čo vyzerá ako keby sa mu niekto vykakal na hlavu, si dal vegánske rizoto a sójový drink vo svojom obľúbenom podniku. Potom vyšiel von a vystrel sa na lavičke. Vytiahol tablet, prstom lenivo hladil displej. Takto, nehybne, iba s prstom jemne kĺzajúcim po obrazovke tabletu, tam ležal asi hodinu. Pohľad na [...]

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Thunbergová

Švédska prokuratúra obvinila Gretu Thunbergovú z občianskej neposlušnosti

23.04.2024 19:35

Súdy v minulosti už dvakrát uložili celosvetovo známej aktivistke pokutu za občiansku neposlušnosť na klimatických protestoch.

R1 BB - Slovenská Ľupča, kameň, poklepanie

Odštartovali výstavbu dôležitej cesty na R1. Šoféri sa však na tri roky musia obrniť trpezlivosťou

23.04.2024 18:52

Preťažený úsek, na ktorom pomerne často dochádzalo aj k nehodám, sa konečne skvalitní. Nová štvorprúdová rýchlostná cesta by mala byť hotová do dva a pol roka.

Eurovoľby / Štrasburg / Európsky parlamentu /

Prieskum: Vo voľbách do europarlamentu by uspeli najviac PS, Smer a Hlas

23.04.2024 18:46

Do Európskeho parlamentu by sa nedostali SNS, Slovensko, Za ľudí ani Demokrati.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 208
Celková čítanosť: 330633x
Priemerná čítanosť článkov: 1590x

Autor blogu