Založ si blog

Z materialistov sa stanú blázni

Človek nemusí milovať Boha. To vyžaduje veľkú silu a nie každý to dokáže. Človek by však mal veriť že existuje duchovný svet a v ňom duchovné bytosti. Mal by veriť že život po smrti pokračuje ďalej. Mal by v tieto veci veriť vo svojom vlastnom záujme. Podľa rakúskeho filozofa Rudolfa Steinera, sa z ľudí ktorí boli materialistami, v budúcej inkarnácii stanú blázni.

Keď človek zomrie, tak trvá veľmi dlho kým sa opäť narodí. Údajne je priemerná dĺžka doby medzi smrťou a novým zrodením tisícdvesto rokov. Ale ľudia ktorí boli materialisti alebo zločinci, sa vracajú na Zem už po niekoľkých storočiach. Podľa Steinera nás v budúcnosti čakajú celé pandémie šialenstva, ktoré budú spôsobené súčasným materializmom.

Milota a jej frajer Viluško

25.04.2024

Milota je slobodná matka. Otec jej detí pracuje ako robotník v Rakúsku a o svoju rodinu má minimálny záujem. Keďže jej chýbal chlap, našla si frajera. Volá sa Viluško. Vysoký je asi meter päťdesiat, a hoci má iba tridsať rokov, hlavu má plešatú ako koleno. Viluško je bitkár, keď navštívi krčmu, tak sa v nej vždy pobije. Najviac ho dráždia ľudia ktorí majú na hlave [...]

Písanie o mojej hrdinke Milote – mužské a ženské spermie

24.04.2024

Milota telefonuje so svojou priateľkou Violou. Kde teraz si? Spýta sa jej. Som v meste, odpovie Viola. A ja som na byte, prezradí Milota. Ide ma trafiť šľak z mojej mamy, zdôverí sa priateľke Viola. Keď som chodila s mojim chlapom, tak sa ma stále pýtala, kedy sa za neho vydám. Keď som sa za neho vydala, tak sa ma stále pýtala, kedy budeme mať dieťa. Keď sa mi narodila dcéra, [...]

Moja hrdinka Milota – pilotný článok o mojej hrdinke

23.04.2024

Vážení čitatelia, neprehliadnite tento článok! Venujem v ňom pozornosť jednej veľmi zaujímavej osobnosti. Už som sa o nej, mimochodom, raz zmienil, v jednom zo svojich predchádzajúcich blogov. Dnes o nej napíšem opäť. (Dúfam že toto nebude posledný článok o nej, ale že to bude úvodný text z dlhšej série, kde budem písať rôzne epizódy z jej života.) A teraz ju [...]

Susko

Ministerstvo nežiadalo Najvyšší súd o konkrétne spisy, iba záznamy o prerozdeľovaní, tvrdí Susko

25.04.2024 15:05

Šéf rezortu Boris Susko nerozumie, prečo by ministerstvo nemalo na kontrolu procesu nárok.

kočner, kuciak

Pojednávanie v kauzách Donovaly a Báč zrušili, obžalovaným je aj Kočner

25.04.2024 14:27

Kauzy sa týkajú páchania ekonomickej trestnej činnosti.

Radek Sikorski

Chceme byť jednou z krajín, ktoré určujú smerovanie EÚ, znie z Poľska. Sikorski poslal ostré slová Moskve

25.04.2024 14:27

Poľské ministerstvo zahraničných vecí uviedlo, že Sikorského vízia je úzko prepojená s víziou francúzskeho prezidenta Emmanuela Macrona.

remišová

Remišová: Konanie premiéra vykazuje známky zastrašovania súdnej moci

25.04.2024 13:50

Remišová to uviedla v reakcii na utorkovú kontrolu rezortu spravodlivosti na najvyššom súde.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 210
Celková čítanosť: 332596x
Priemerná čítanosť článkov: 1584x

Autor blogu