Založ si blog

Tvoja krv na mojich rukách

Láska je ako vzrušujúca hra
Je možné ju hrať, je dobré ju vyhrať
Víťazom sa stáva ten, kto je falošnejší
Vyber si cieľ ktorý chceš dosiahnuť
Chceš milovať? Alebo ubližovať?

Hrám s tebou podľa tvojich pravidiel
Cielim tam kde to najviac zraňuje
Chcem to ja, chceš to ty, chce to Boh

Aké to je? Čo pri tom cítiš?
Ja necítim nič. Žiadnu ľútosť, žiadny súcit

Noc žiari. Hviezdy hovoria…
Naladený na frekvencii vrahov
Na svojom aute sa ženiem tmou
S rukami zababranými od tvojej krvi

 

Za bránou smrti na mňa už čakajú
Zlí duchovia ktorí si ma odnesú

Som normálny, heterosexuálny chlap, ktorý. . .

16.03.2024

Jeden z kandidátov na prezidenta o sebe povedal: Som normálny, heterosexuálny chlap, ktorý buchne do semaforu, ale nezradím Slovensko. Ja keby som bol na jeho mieste, tak by som sa o sebe vyjadril takto: Som normálny, heterosexuálny, mierne mentálne retardovaný chlap. To mierne mentálne retardovaný by som tam pridal preto, lebo takým dojmom na mňa pôsobí tento pán, keď rozpráva.

Keby Európa bola trieda, Rusko by bolo šikanátor

12.03.2024

Na Youtube Shorts som videl krátke video, v ktorom jednotlivé štáty Európy boli ako deti v triede. V triedach to býva tak, že každá má svojho bifľoša, šaša, outsidera, šikanátora, a tak ďalej. Tu bol šikanátor Rusko, Bielorusko bolo šikanátorov pomocník, a Ukrajina bola šikanované dieťa. Myslím že je to veľmi výstižné. Tu je link na to video: [...]

Radšej byť sám, ako vo vzťahu nasilu

11.03.2024

Často sa to stáva, hlavne v mužských kolektívoch, že keď je tam nezadaný muž, tak ostatní muži majú posmešky a sprosté reči, prečo si nenájde frajerku, alebo či je homosexuál a podobne. Ženy zase čelia hlúpym otázkam, hlavne od rodinných príslušníkov, že kedy sa vydajú a budú mať deti. Kvôli týmto postojom okolia sa mnohí ľudia boja byť sami a idú do vzťahov [...]

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

korčok

Korčok hodnotí kampaň. Ako chce mobilizovať voličov?

18.03.2024 22:44

Prezidentský kandidát jasne pomenoval, čo mu v kampani najviac prekážalo.

Juraj Paškuliak

Som dieťa ktoré zvolalo že cisár je nahý.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 191
Celková čítanosť: 305474x
Priemerná čítanosť článkov: 1599x

Autor blogu